dissabte, 27 de juny del 2009

VACANCES!!

Hola,
Pel que estic veient ens ho estem passant tots d'allò més bé!!
A mi ja m'han comprat els quaderns de vacances, un que hi ha mates, llengua, medi... i un altre d'anglès!!
Dilluns començo el casal d'estiu al poble on viu la meva àvia, Les Masuques, hi vaig als matins de 9.00 a 13 hores, un dia a la setmana anem a la piscina a Els Monjos, amb autobús.
Alguns dies fem excursions, de moment tenim programades anar al Tibidabo, Navarcles i a Mas Cavall.
A la migdiada, just després de dinar faig els quaderns i després a la piscina que tenim a casa de la meva àvia.
A la tarda després de berenar vaig a jugar amb elsmeus amics que tinc allà.
Us deixo una imatge del poble de la meva àvia.

Àngel Olivella
LA MOLA

BON ESTIU!!!

1 comentari:

  1. Apa, noi!! si que estàs organitzat!!
    Vagi bé per Les Masuques!
    Sabries explicar-nos exactament on és?
    Rosa

    ResponElimina