diumenge, 11 de juliol del 2010

AMB ELS MEUS TIETS

Hola!
El dia 10 d'aquest mes, vanvenir a dormir els meus oncles. Però no els que jo hi vaig anar a dormir a casa seva, no no, són els altres oncles. També viuen a Sant Boi de LLobregat.
Van arribar a casa a las 19:45h. Vam estar parlant una bona estona. El meu cosí, que té 12 anys, i jo vam estar jugant amb el meu germà. Desprès vam anar a preparar una miqueta el sopar, perquè la meva mare abans de que ells vinguesin ja habia fet una truita de patates. Llavors vam preparar una miqueta d'embotit. Quan vam acabar de sopar vam veure una pel·lícula. Vam veure la de 2012. Jo ja la vaig beure al cinema. Però com que ells no la havien vist, dons la vam veure. Era molt interessant. A l'acabar de veure-la , eren les 2:06h de la nit. I vam anar a dormir.
Al dia següent, ens vam llevar sobre las 10h o 10:15h. Vam esmorar, i vam anar fora. Però no vam sortir al carrer, vam anar fora de dintre de casa. Pel meu terreny. Llavors la meva tieta, com ha sigut perruquera, em va fer un pentinat molt guai!. Quant hem va fer el pentinat, em va pintar les ungles dels peus i de les mans. Però sabeu que? La de les mans m'he les ha pintat de color groc i vermell, de l'Espanya. Perquè com aquella nit jugava Espanya... Mitja ungla vermella, i mitja ungla groga. No us ho he dit? Veient la pel·lícula s'em va caure una dent...
I ara em noto molt rara. Perquè feia uns quants anys que no se m'en queia cap de dent.
També la meva mare m'ha comprat un "Bikini" de l'Espanya... Mola molt. I la meva àvia una samarreta de l'Espanya. Però és de noia. Avui aquesta nit m'he la posaré. Perqué juga Espanya.
Molt bones vacances, ja us aniré explicant coses.
Ah! Us vaig dir que anava diumenge al Marineland, no? Hem cambiat els plans, i ara anem dimarts...
Marta Montero
15-7-10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada