diumenge, 18 de juliol del 2010

NOTÍCIA INTERESSANT

Hola.
Estic a casa en aquests moments.
Us vull explicar una notícia que m'ha semblat bastant interessant, i també bastant trista...
La notícia és del Tibidabo.
Ahir abans de marxar cap a la Festa Major d'Olesa, el meu pare va sentir una notícia que era del Tibidabo. Llavors ens va cridar a la meva mare i a mi, perquè l'anéssim a veure. Vam poder sentir que una atracció del Tibidabo que es diu "El Péndulo" ha tingut problemes técnics i una noia ha mort. Tenía 15 anys. Hi havien 3 persones més, ferides.... Dues noies i un noi. Però el noi ja l'han donat d'alta. Una noia estava greu i l'altra lleu. L'accident va passar a les 19:12h de la tarda, però les ambulàncies van arribar a las 19:26h . I va passar ahir... Dia 17 de Juliol. Avui el parc està completament tancat.
La noia més greu ha estat al quiròfan tota la nit, i el seu pronòstic és "greu", encara que pot viure. Una part de l'atracció (braç), que s'ha trencat, pesa 25 tonelades i eleva als que pujen 38 metres d'altura, des de on els deixa caure. A una velocitat de 100km/h en 2,8 segons.


Canviant de tema, avui marxo a casa de la meva àvia. Viu al Pla del Pèlag. Anem els meus oncles, i els meus cosins. Els meus pares i jo.
Marta Montero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada