dilluns, 30 d’agost del 2010

EL MEU ESTIU

Hola Moler@s!!
Ja falta poc, com ens recorda la Marta, per tornar-nos a veure, tot i que alguns de vosaltres no heu deixat de mantenir el contacte mitjançant aquest blog.
Esperem que els company@s que no ens heu explicat res, aprofiteu aquests dies que ens queden per compartir amb nosaltres els vostres ESTIUS.
Per la meva banda dir-vos que he descansat molt, tot i que he fet algunes feinetes per casa. També he treballat una mica per vosaltres i tinc moltes coses pensades per a la classe, amb la M.Cruz, la Yashmine... També m'he trobat amb la Ger i na Càrol a Menorca, per planificar el que farem aquest curs tots plegats...
També he estat a l'Empordà, acompanyant el meu fill Arnau a un curs de premonitors. L'Empordà és un lloc molt bonic que està relativament a prop i que podeu gaudir en família. Un cop allí, vaig aprofitar per anar al llac de Banyoles a fer una excursioneta a peu. Us la recomano!!
També he acompanyat el meu fillol Pol a Menorca. Ja sabeu que és un lloc que m'agrada molt.
També, algunes tardes, m'he passejatat una mica pel Penedès i el Garraf, pel Baix Llobregat... (tot molt aquí a propet) i he voltat per la festa Major d'Olesa. Aquests dies estem vivint la de Vilafranca del Penedès, que és molt tradicional i espectacular. Aquesta imatge que veieu és just abans de començar la tronada.
Espero que tots i totes estigueu molt descansats i us ho hagueu passat molt bé amb les vostres famílies i amics i només desitjo retrobar-me amb tots/es vosaltres en aquest nou curs que ja està a punt de començar.
ABRAÇADES PER TOTHOM!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada