dimecres, 18 d’agost del 2010

HOTEL A SANTA SUSANNA

Hola!
El dia 15 d'agost vaig anar a un hotel de Santa Susanna. Ens vàrem quedar dues nits. Fins el dia 15.
Vàrem anar amb cotxa i vam anar la meva mare, el meu pare, el meu germà i jo.
La foto és de la platja de Santa Susanna.Vam arribar allà sobre les 18:00h de la tarda. Quant vàrem aribar allà vam agafar les maletes i vam pujar a l'habitació per beure com era. Era bastant gran, estava molt bé. Desprès de deixar totes les maletes, vam anar a beure les instal·lacions de l'hotel. A mi em van agradar. Quant les vàrem beure vam anar a fer un tomb pel passeig marítim de Santa Susanna. Jo em vaig fer una treneta al cap que está enganxada amb el meu cabell. Desprès ja vam tornar cap a l'hotel i vàrem anar a sopar. Vàrem sopar tranquil·lament i vam anar a beure l'espactacle que hi havia a l'hotel, va ser molt divertit. Finalment vàrem anar a dormir. El dia següent vàrem sortir de l'habitació a les 9:30 i vam anar a esmorzar. Desprès vàrem anar a la piscina de l'hotel. Vam estar allà a la piscina de l'hotel fins a l'hora de dinar. Vàrem anar a dinar i vam pujar a la habitació perquè el meu germá tenía son i ell va dormir. Desprès vàrem anar de compres per Santa Susanna. Vam comprar i vam anar cap a l'habitació de l'hotel per posar-nos "guapos" per a la nit. Desprès vàrem anar a sopar. I quant vam acabar vàrem anar a beure l'espectacle una estoneta i desprès vàrem anar a donar un tomb pel passeig marítim de Santa Susanna. Al passeig hi havien estàtues i molts xiringuitos. Finalment quant vàrem beure tot vam anar a dormir. Al dia següent ja marxavam i quant ens vàrem llevar vam anar ràpidament a esmorzar, i desprès vàrem recollir les maletes i vam anar a deixar-les al cotxe. Vam deixar-les i vam anar agafar tiquets per montar a un trenet que et donava un tomb per tot Santa Susanna. Vàrem montar i desprès vam anar a dinar. Quan vàrem acabar de dinar vam marxar cap a casa.
Marta Montero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada