dimarts, 10 d’agost del 2010

SORPRESA!!

Sabeu que? El meu pare va agafar vacances el dissabte 7/8/10, i el diumenge, estarem veien la tele, i i jo estava berenant, de sobte la meva mare va entrar a la cuina i hem va dir que em vestís que anàvem a donar una volta. Clar, jo vaig acabar de berenar i i hem vaig vestir. (una faldeta texana, amb una samarreta d'unes zebres, i unes bambes) al principi pensava que anàvem a cornellà, desprès pensava que anàvem a la pilarica (un bar que hi ha a cornellà) quant vam sortir de casa hem vaig fixar per on anàvem i desprès anava tant despistada que no hem vaig donar conté que que aquella no era la direcció cap a cornellà, quan estarem al final de Begues hem vaig donar conte!! I li vaig dir a la meva mare que cap a aquella direcció no s'anava a cornella!! la meva mare va dir no havien dit que anirem a cornella... Anaven cap a Gabà i la meva mare va dir que anàvem a mirar la tenda del Barnasud. A el meu pare se li va a escapar. -no veig la peli que anem a veure-. Llavors estarem a les escales Metàl.liques i vaig saltar i casi hem caic de l'emoció!!! Vam anar a veure AIRBENDER, EL ULTIMO GUERRERO us la recomano es molt de ficció a mi hem va agradar molt! Va de que: Fa molts anys havien quatre poders, terra, agua, foc i Aire. L'aire era L'avatar l'únic que podia controlar els quatre elements que podia havia una noia que es deia Kahara i tenia un germà que es deia Suka la noia, era la guardiana de l'aigua, i movia l'agua amb les mans. havien anar a casar i es trobem el llegendari Avatar que havia estat fora mes de cent anys! i a partir d'allá comença a recorrer aventures per tot el món. si voleu saber mes sobre la peli cliqueu aquí. Després vam anar a sopar al mack donal's. (m'encantaa!!!)
(La foto que us posaré ara es de l'avatar)
Sandra R.
La Mola
10/8/10

1 comentari: