diumenge, 31 de juliol del 2011

LES MEVES VACANCES.

Aquest estiu he anat una setmana a Menorca, del 2 al 9 de juliol, amb la meva mare i la meva germana. Vam anar i tornar amb avió. El viatge va durar menys de mitja hora.
Vam estar a Son Xoriguer, a uns 15 minuts de Ciutadella. Son Xoriguer és una urbanització amb hotels molt "xulos". Al costat del nostre hotel hi havia la cala de Son Xoriguer, és una platja molt maca amb una aigua molt neta i transparent i de sorra fina. Cada dia hi anavem i ens banyavem, després anavem a la piscina de l' hotel, que era molt gran, fins l'hora de dinar.
Vam visitar Ciutadella i Maó, les dues ciutats em van agradar molt. El port de Maó és molt gran, amb cinc quilòmetres de llargada és el segon port natural més gran d'europa. I hi havien uns vaixells espectaculars.
Quan anavem per la carretera de Ciutadella a Maó, es veien pasturar moltes vaques blanques i negres i també cavalls. La fabricació de formatge és molt important a Menorca. I els cavalls també són molt típics, en les seves festes i tradicions el "jaleo".
Menorca em va agradar molt.
PERE.
LA MOLA.


1 comentari:

  1. MOLT BÉ PERE!!!
    NO M'ESTRANYA QUE MENORCA T'HAGI AGRDAT!!
    SEGUEIX PARTICIPANT!!
    Rosa

    ResponElimina