dimarts, 2 de setembre del 2014

SORTIDA MONTSERRAT


SORTIDA A MONTSERRAT 

El passat 5 d’ Agost vaig anar amb la família del meu pare a Montserrat. Vam sortir de casa de la meva àvia(Can Olivella) a les 8:30 amb tots els meus cosins . Vam arribar al lloc on estacionava el cremallera,  allà vam començar a esmorzar . Mes tard la meva tieta (Pili) , la meva àvia (Trini), la meva mare i els meus cosins petits (Xenia i Jan) van agafar el tren cremallera per pujar a Montserrat. Els meus tiets (Susana i Dani) , el meu pare, el meu tiet(Santi), els meus cosins(Judit i Eric) ,la meva germana i jo vam pujar a peu per el Gr-5/96.          
A l'arribar vam quedar a la cafeteria i desprès vam anar a fer una volta per l'església  a deixar unes espelmes a la verge de Montserrat, desprès vam anar a dinar . A l'acabar de dinar el meu cosí i jo vam començar a jugar amb el meu cosí petit Jan amb la pilota,  fins que la meva avia va dir d'anar a beure la ruta de l’ermita. Quan ja volíem marxar els meus cosins i jo vam voler anar a comprar alguna cosa. Al final vam agafar el cremallera per marxar . VA SER MOLT DIVERTIT !!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada