divendres, 31 de juliol del 2015

A LA PLATJA

Hola monter@s i moler@s, com aneu?

Ahir vaig anar a una platja on hi havien moltes algues i em feia molt de fàstic així doncs vaig anar-me'n una mica més lluny i ja no hi havien. 
Bueno al cap d'una estona ens vam retrobar amb els amics que havíem quedat per pujar a la seva moto d'aigua jo vaig tenir la sort de que pugues pujar dues vegades la primera que vaig pujar estava amb Javier i amb Miguel (que ha sigut campió d'Espanya amb moto d'aigua) i vam pujar a uns 50 o 60 km/h i no podíem córrer més perquè sinó Javier es xocava el cap amb la part del davant de la moto, però la segona vegada que vaig pujar anava amb Miguel i el meu pare Francisco en aquell moment de pujar a la moto vaig saber que no aniríem a la mateixa velocitat que abans.Tenia raó vam pujar a 95 o 100 km/h vam fer un remoli a l'aigua i saltàvem per sobre de les onades que havíem provocat va ser super guai i ho tornaria a repetir si pogués.



Nom: Noelia R
Data: 29/07/2015


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada